Τη Δευτέρα 9 Μαΐου παρουσιάστηκαν στο σχολείο μας οι εργασίες των Βιωματικών Δράσεων του σχολικού έτους 2015-2016. Αναλυτικότερα:
1) Βιωματικές δράσεις Α΄γυμνασίου με θέμα: "Κάπνισμα και Υγεία" με υπεύθυνη καθηγήτρια την Κα Μπουγιουκίδου Ευαγγελία ΠΕ18.16.
Στόχοι του μαθήματος: Ενημέρωση των μαθητών σχετικά με τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος και ειδικά την εξάρτηση που προκαλεί. Να συνειδητοποιήσουν ότι το κάπνισμα δεν είναι αυτό που θα τους κάνει να τραβήξουν το ενδιαφέρον των συνομηλίκων, αλλά αντιθέτως θα τους απομακρύνει από άλλες ουσιαστικές δραστηριότητες και κοινωνικές επαφές. Να λάβουν το μήνυμα ότι το κάπνισμα μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει.
Η εργασίες των μαθητών:
2) Βιωματικές δράσεις Β΄ γυμνασίου με θέμα: "Φύση και Άσκηση - Οφέλη - Αθλήματα στη φύση" με υπεύθυνη καθηγήτρια την Κα Κάρκου Ελίνα ΠΕ011
Στόχοι του μαθήματος: Γνωριμία μαθητών με εναλλακτικές μορφές άσκησης στη φύση-περιγραφή των αθλημάτων-κανονισμοί-έλεγχος-ασφάλεια. Οφέλη γενικά από την άθληση στη φύση
Οι εργασίες των μαθητών:
Άσκηση στη φύση - Οφέλη - Ορεινή ποδηλασία - Αναρρίχηση
Τοξοβολία - Snowboarding - Snowmobile
3) Βιωματικές δράσεις Γ΄ γυμνασίου με θέμα "Ιαματικά Λουτρά: Υγεία & Αναψυχή" με υπεύθυνη καθηγήτρια την Κα Μπουζώνα Γεωργία ΠΕ06
Στόχοι του μαθήματος: Να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της γεωθερμίας, να ενημερωθούν για τις ευεργετικές ιδιότητες των ιαματικών πηγών, να γνωρίσουν τις διασημότερες ιαματικές πηγές του κόσμου, της Ελλάδας και ειδικότερα της Χαλκιδικής, να μάθουν για τη σύσταση των πηγών του τόπου τους και να γνωρίσουν τον εναλλακτικό τουρισμό.
Οι εργασίες των μαθητών:
Γεωθερμία & Ιαματικές πηγές της Ελλάδας
Γνωστές λουτροπόλεις του κόσμου
4) Βιωματικές δράσεις Γ΄γυμνασίου με θέμα "Ο χορός στο πέρασμα των αιώνων" με υπεύθυνη καθηγήτρια την Κα Κάρκου Ελίνα ΠΕ011.
Στόχοι του μαθήματος: Γνωριμία με χορούς από την αρχαιότητα έως σήμερα στους δικούς μας παραδοσιακούς χορούς. Γνωριμία με την κουλτούρα των ξένων λαών μέσα από το χορό. Ανάπτυξη της αισθητικής τους καλλιέργειας-βελτίωση της κοινωνικής τους συμπεριφοράς. Διαμόρφωση πολιτισμικής συνείδησης.
Οι εργασίες των μαθητών:
Ψυχοθεραπεία μέσω του χορού (βίντεο)